Monday, August 20, 2007

welcome......

hi kengkawan, blog ni aku reka just nak lebih rapatkan bond kite sebagai warga bmcs. aku tepikir utk buat blog ni slepas tgk org lain pnye blog hahhaha... (jelous siot).pastu memacam persoalan dlm kepale otak aku..apsal bmcs takde blog eh?(ke...dah ade??) takkan just IM, frenster, MySpace,.......(sbenanye dah banyak dah pon). harapan aku kat blog ni biarla kekal sampai kite dah keje, dah kawen ade anak cucu dan....so takde ar nanti bile dah grad sume wat hal masing2...walaupon aku tak reti bende2 ni sangat tapi i'll try my best. gambate!!

pastu pulak teringat activity budak2 bmcs yang kurang bertamadun macam pas-pas kertas mase lecture, kutuk perut yob ade helmet kat dalam(aku pnye lg besau), nanyi lagu surti&tejo mase tunggu bas..main takraw dalam hostel kat bacang..dan banyak lagi lah yg korang tak penah tepikir (plus isu-isu sensitif). haaa.. yg paling terbaru wakenabeb bayan tv..(cam haram).

banyak gak bende pelik-pelik yg kite buat cam kasi title kat orang contoh macam ron-banyak kelebihan, mok-tak cukup umur, aiman-the black sheep and yang paling famous gap-two face.. pastu pertandingan makan roti canai "one shot" (aku pon join skali), buat BBQ bile bosan - bile bosan je buat BBQ sampai bosan plak aku..swimming kat bukit beruang bauk lemas mase buat kuak lentang pastu kene tolak ngan amoi(amoi tu ingat bauk nak cabul die). peristiwa yop hampir meragut nyawa 5 orang mase blaja kete kat selekoh durian tunggal (skarang dah ade lesen tapi....) sebenanye banyak lagi cite-cite yang menarik dan aku sure tak semue tahu.

so basicly bende-bende macam ni la yang aku nak letak dalam blog ni so boleh dijadi kan kenangan di hari tua.. ehh.. don't get me wrong bende -bende ilmiah macam lecture note, bincang pasal PSM ke....discussion lab report ke..isu dunia semase...ade gak dalam blog ni nanti. give me some time just wait and see..(maklum la aku ni baru nak blaja bende2 cam nih)

so all i need is your support dan klu ade idea2, advice, kutukan membina, cerite-cerite baru tolong (onegaishimasu!!) tanpa segan-silu postkan kat sini or mail me at burn8work@gmail.com. yoshhh!!!!

boria bmcs

pesta konvo (lepas kalah main dota... )

my first anak buah 'Khalis Rayyan' 24072007 2.48 pm(call me uncle burn)

















7 comments:

Mr. Burn said...

testing 123

bob™ said...

it's an official bmcs blog!!!yahoo!!!!yoroshiku onegaishimasu!!!

old-skool™ said...

comeynye ank sedara aku tu...cewah!!!hehe......

Anonymous said...

huhuh.. bagus sungguh inisiatif anda.. nak jadi assitant leh.. leh wat luahan rase skit.. hahahaha promote diri ker

ahmad_bauk said...

aku manager dota... lain tahun kite main lagik k.. tapi ujung mg nie ader tournement winning eleven kat melaka mall.. ader baran ker...

Afzan Ranai said...

haha.. finally ade page about bmcs. wlupon aku rs ko byk bias kat boys, using the bmcs though.. hehe tp ok la,not bad.. nt time luaskan cite2 ko tu..ehehehe

Mr. Burn said...

huhuhu... tq utk komen yg bernas... but..aku tak tau citer dak2 pompuan bmcs... so.. any gossip plz.. let me know. baru leh produce cite2 yg cambest + digeruni ramai..muahahhaha...(gelak zalim)