Friday, August 31, 2007

Hati Yang Terdalam~

mMm.skarang ni cuaca mendung.hujan renyai2.naseb baik aa takde kilat atau petir sabung menyabung.cam tu la ape yang aku rase kan skarang nih..tergerak pulak nak tulis kat blog ni.muahaha.

Sebenarnye.aku ade sumthing nak luahkan.Orang kate aku suke mencapap.Mmg betol pon.tapi yang ini mmg betol2 tulus dari hati aku yang terdalam.Selama ni mungkin ade beberapa pihak yang terasa ataupon terhidu dgn kelakuan aku.haha. Tapi aku nak jelaskan kat sini. aku yang korg nampak itulah diri aku yg sebenar.ni yg rase nak nyanyi lagu “Itu aku” ni. Aku bukan plastic.bukan hipokrit dan jauh sekali composite. Ape yang aku tunjukkan dalam pergaulan dengan korg sume mmg itulah diri aku yang sebenar. Memang aku suke mengutuk, mengumpat,membahan rakan2 dan buat lawak kaw2 sampai ade yang terasa.Aku betol2 mintak maaf kalo ade pihak2 yang terasa atau menyimpan rase busuk hati tu jer. Tapi secara logiknya aku tak maksudkan ape yang aku selalu cakapkan. Mungkin betol mak aku cakap yang aku selalu buat tak kesah dalam banyak hal, pemalas dan sebagainya.Aku mintak satu jer.kalo ade yang tak puas hati. Sila berdepan dengan aku.Tunjukkan mane yang betol.mane yang x kena.Tak payah simpan2 sebab at the end macam2 rase yang tak best akan datang. Aku enjoy dengan korang dan pasti akan rindukan moment bersama2.Aku sayangkan persahabatan kite sume.dan aku juga sayangkan budak2 rumah aku.huhu.cewah.cam ayat novel cinta plak.even aku tak penah bace.tapi aku tau la.huhu.

Dahla.By the time aku habis tulis nih.hujan pon reda..tenang. dan itulah yang aku harapkan selepas ini dan seterusnya.Bayangkan arr berape lame aku nak susun ayat ni.huhu.

“Temani aku untuk jadi aku. Jujur pada perasaan. Peka pada semua suara. Tenang antara manusia manusia celaka”

7 comments:

hanz™ said...

mantap la, ye..cam kenal jerk curut tu..hihi..anyway..friendship 4ever..(especially for bmcs'ian)..

Loy said...

aku nk puji tkut ko bgga..
aku nk kutuk tkut ko kecik ati..
nway..mdalam sugguh kata²mu itu whai nurul..
pape pn ko umpama lalat busuk yg mengelilingi taik..
kdg2 org xsuka ko tp ko ttp berjasa menguraikan taik td utk mjadi baja..

Radit said...

kate2 mu itu lagi sungguh mendalam whai loyot pitt~

untuk sape2 yang tak henti2 dari dulu meneriakkan nama "yeye",aku sangat hargai itu~

diana cd said...

waaahh...inilah die pujangga2 bmcs...hehe...

azlan said...

mmg ada bakat la untuk jd penulis novel... novel tuk diri sendiri.. hehehehe... pepehal, friendship forever.. walaupun hati ni penah kecik, tp skrg dah besar balik... rahmat dok serumah.. kalau dok tak serumah, hati ni tetap kecik pada mu...hahahahaha.... to all bmsian, friendship forever...

use said...

yeye sux!!!!

Ghab Van Hal said...

budus...