Monday, August 20, 2007

Are you a BMCSian??!

inilah dier, BMCS=budak mekanikal cam siut

welcome everyone to this blog...it's been 5 hours spend to make this blog come to life....my head is spinning while typing this...well, there's so much to do and so little time to achieve....tapi mmg konfem ahh aku x tido sampai tgh hari....huhuh...well, i'm here to start off this blog second post....best x BMCS ader blog...hehehe...inilah idea yang tetibe dtg dr saudare burn kiter...tokey blog ini....while there is little detailed to this blog, but in due times, it will become more interesting and fun to access....kiter jgn pikir bender nih untuk kejap jer....tapi untuk jangka panjang....lip lap lip lap, kiter skang dah final year....seingat aku, ktorang dah pakat nak wat mender nih dr awal, tp nampaknyer, now's the time it becomes a reality.....sori la ayat aku camsial jerk, dah pukul5.52 pagi dan aku xtido lg...


skang yang menjadi persoalannye, ingat x kiter kat segale peristiwa bersame dan perseorangan yang baik atau buruk kiter, bebudak BMCS yang sememangnye haru biru dan penuh tipu muslihat...hahaha...papepon, yang best skang adelah sesi wakenabeb, bmcs style...yeah...minta maaf kepade sedara2 yang menjadi mangsa wakenabeb bbdk nih....huhu...but this will be remembered and if you look back when you're 30 or 40, then you realized, what an fun time it was in BMCS...yeah...alright, kepale aku dah berat n tiada rokok di samping ku untuk memanjangkan lagi warta post ku nih, papehal, berikan lah pendapat, sumbangan, gambo or any materials untuk memeriahkan blog inih...k, till next time good morning...hehe

2 comments:

old-skool™ said...

wei...awat ltk gambo nih.aku punye gambo xder pun...dh r aku yg jd cameraman...anyway mantap r gambo yg aku tangkap tu.tahniah utk diri sendri!!!

ahmad_bauk said...

ceh bajet jerk.. gambo turh lawo sebab ko tak der... kalo ko adre kompem tak jadi.. hahhah