Monday, August 20, 2007

weekend=boring

hmm ujung minggu amat membosankan jika tak der aktiviti menarik dilakukan....jadi kerane telalu lapo aku ngan apek. g makan mekdi... sungguh lazat.. lamer tak makan.... pas makan g rumah ayer keroh ... sesampai jerk kat umah turh terdampar sorang remajer yang kecewa kerana ditipu rakan sediri..

"ghap naper tido jerk" aku tanyer
"tadik ader org kater nak ajak aku g tgk bunge api"ghap menjawab
"ye ker.. naper tak pegi"aku lgik
"yus tipu aku... huwaaa... kalo tak aku dah balik umah"ghap
"tak per la.. kiter g makan mekdi.." jay sampuk..

kerana nak ilang kan ati ghap ynag terluker aku terpakse la pegi mekdi lagik skali...
sesampai jerk kat saner terjumper la awie ngan date ngan fong.. mcam perjumpaan bmcs jerk..

pas makan borak ter keluar kater2 yang tak penah dgr dari fong
"tige bingtang tanpa malam"
"ia mengigitkah"

mmg menjadi bahan jenake malam truh...
selepas turh teringin lak nak g gadek. huhuhu setalah ranc secare on the spot.. jadi seramai sepuluh org pegi ke gadek... 6 moto 1 kete (meru)..
cam hampeh jerk possing(gadek 12.43 a.m)

No comments: