Friday, May 9, 2008

THANKS A LOT GUYS

Assalamualaikum....

wah...pelik ni aku nkmpost2 kt blog..aku bkn nye kreatif cam korang...hahaha..tapi aku nk nyempit gak kt cni....sekadar nk imbas kembali kenangan bersama suku sakat BMCS yg mmg best....

Bachang (8A-2)
Ni la habitat aku masa thn 1 dlu...housemate aku....apej,yeye,anep,duang,awie,yus,raja,sidin,bob,zack,sob,kok wei ngan wong....ehh...lupe plak sorang lg...yazmir(abg yus).Org 1 st skali yg tegur aku..yeye..ko nk thu x apa yg dia tegur aku..."ko isap rokok x?" time tu aku sebilik ngan dia...sbb tu la dia tnye aku...apek time tu jambu2 lg...rambut panjang belah tgh..uhh...xbleh thn....jambu abes...anep plak ngan rambut blakang ada ekor..kalu boleh nk simpan sampai bontot....raja....x abis2 pasang lagu kuat2...cam haram...bingit nk mampos...seb baik x mkn kaki aku...ngeh2...sori la raja..gue gurau aja....tp time tu dia jiwa khacau...biasala konflik awek...x abes2 psl pompuan.... =p , Yus plak....ermm.....jambu gak....sampai org bg gelaran anuar zain....hahaha....duang? ermm....dia suka menyendiri..x tahu nk describe camne....misteri sungguh jejaka ini....anyway...dia ttp ngan desktopnye yg dipenuhi lagu2 grunge malaysia...esp...butterfingers...kipas-susah-mati woo.....hehehe....awie....sempoi..maintain cool sampai skng....sbb tu dia dpt mr bachelorette mlm dinner tu.....waa salute ahh sama lu awie.....bob...si genius yg agak kurang rajin...bkn pemalas ekk...cuma kurang rajin je..kalu dia rajin...aku confirm dia tip-top abis dlm BMCS ni....yg lain2...jlnkn aktiviti seperti biasa..jgn kecik ati plak aku x citer psl korang...korang ttp ada keistimewaan masing2....

Pangsapuri Murni
Dah tahun 2 aku rupenye....kali ni berpindah ke habitat yg lebih kecil...pangsapuri....thn 1 ddk kondo....Best woo...ddk kondo...leh berenang2 dlm tub...hehe....erm..time ni aku sebilik ngan yus...yus lg..xde muka lain ke..hehe....jgn mara ye bang....xde citer pon nk citer...tp nk citer gak....time ni...kaum2 BMCS da mula rapatskit2....ye la....nk wat esemen....cari source je...seme dpt buat..kan kengkawan kan?Hehehe....bekerjasama la katakn...ngehngeh.....bagus2....chaiyok2...Ape ekk memori di tahun 2....ermm....ada la yg best...tp x ley nk citer kt cni..classified....hnya aku,mok,mat anep,raja ngan edie je yg thu :) ....pastu peristiwa mok xcden kt selekoh...terus mnjadi isu smpi skrg....selekoh tu pn dapat nama selekoh mok...huhu....poor mok...pastuuuuu...kes cupin exciden...exciden lg..nk wat caner..takdir...ada hikmah di sebalik kejadian...hny tuan empunya diri yg thu.....btl x kengkawan?? :)

No 205
wawawawaawawa....da naik thn 3...kna pndah umah sewa...ni la no rumah aku,jabar,loyot,ghab,cupin,anep,mok ngan yus.....bnyk kngn kt umah ni.....walaupun umah ni luar kondo...tp dlm setinggan beb..ngeh2...ada cc kt dlm...(tp ada jamban kucing kt luar-kata ghab).Waktu2 nk abis ni la yg rs amat best sngt ngan korang seme....ada bnyk aktiviti...wat bbq la...g picnic la...mancing la....mcm2 lg la...aku pon x laray nk sebut..hehehe.....

Akhir sekali, terima kaseh kt kengkawan seme...korang mmg best....untung sngt2 dpt knl ngan korang....bnyk kenangan manis+pahit yg kita lalui bersama....For those yg da abes study...gud luck dlm alam baru....4 those yg blaja lg...gud luck gak...study rerajin...chaiyok!!!!! Ermm...apa lg nk kate....Aku mntk maaf la kalu aku ada terkasar bhs ngan sesape pn...niat aku cuma bergurau...halalkn mkn minum aku....Adios kengkawan...semoga kita berjumpa di lain hari....gue syg bngt sama kamu semua...mmmmuuahhhxxx~~~~~

-JAY-

2 comments:

bob™ said...

my first definition of jay: manusia berbulu lebat yang aneh dan cool...ternyata benar...thnx man..hope u enjoy ur begining to the working world...keep in touchies!!

Rn@b^9 said...

aku xkan luper pasal rhasia kiter ber6 tue..~
aku mintak maaf pape kt ko,halal mkn minum aku n bmcs members mmg BESH!!!!