Monday, May 12, 2008

my last nite.....

kwn2...
mlm esok aku nak balik dah...skali lagi aku rase sebak sorg2...lagi bertambah sebak dgr rosek melalak kt sebelah ni...adeeiii...phni dok leh nk dgr dh suare rosek yg tak berape merdu ni...aku tau die juge sedey...hahaha!!!

sebenarnye, aku blk 16hb..tp pg td adik aku cll kate ayah aku masuk wad...sakit batu karang...so terpakse la aku blk dgn segera...x sempat dh kut nk lepak2 ngan korg wt kali terakhir...ape2 pn, aku nk mtk halalkn sume mkn minum ngn ilmu2 yg korg share ngan aku selame ni...

kpd kwn baik aku; rosek n yah, trimas di ats kebajikan anda kalian...halal kan minyak kete, minyak motor, mkn minum atau ape saje...semuge dimurahkan rezeki di mase hadapan...cpt2 dpt keje...amin..

kpd geng2 jabar n jay, aku rase aku byk nyusohkan set2 ni drpd org lain...mcm adik beradik dh...korg mmg besh...dok mampu nk bls budi...borong almari penuh kete..haha!!kalo ade dok puah hati ngan aku, aku mtk maap k...huhuk...

kpd sume bmscian, maapkan segale kesilapan aku..halalkan sume2 nye...aku doakan kamu sume sukses dlm hidup...never give up and look fwd....dan jgn lupe doakan aku dan ayah aku juge...sekian~~~

luv u all...peace!!=)

No comments: