Tuesday, May 13, 2008

As I reach a time of complete uncertainty, friends are my most precious asset

HeLLo guyz…. [13 May 2008]

Jam pukol 2.36 pagi, kedai depan dh nk tutup. perut berbunyik tapi kedengkuran bob masih mampu mnyembunyikan fenomena yg berlaku dlm perut aku.ejat bru pulang men futsal, aiman masih tarik2 lidah smpi leh sbut huruf ‘R’, burn pula memetik gitarnye, jork sudah pong pulang ke KL n aku pula bersendirian meluahkan prasaan di cni…

4 thun bersame korang, rse ade smthing yg xkene bler ader antara kiter dh abes blajo.berat tol nk trime biler jauh dr korang sumer.. Aku rase, bukan aku sorang jer rase mender nie.Aku syg kawan2 aku, ade masalah jerk kawan2 gk aku carik.Nk pendapat pong, carik korang.xksahla masalh study ker, love ker, tgh down ker.. korang gk ilangkan rase sunyik aku, korang gk sengeh2 ngan gelagat aku, korang gk pura2 gelak lawak aku n korang gkla yg naekan smngat aku balik.bersyukur aku dpt knal korang yg masing2 hargai persahabatan ini.

Macam2 knangan aku dpt.. yg manis, yg pahit pong leh jd manis biler tringat balik. Kt cni, aku nk beratkan sket pada orang2 yg nk grad dan byk memori ngan korang.. start ngan housemate aku..

Ejact.


Kiter byk memori jat..yg manis, biaserla.. gelak2, huha..lawan swimming, men futsal, men lawan angkat dumbbell ngan muker ketat..hurm.. pasal Lia?Smoga kekal and ingat aku jat. Yg pahit antra kiter, bertumbuk mase kt garuda sengah jam b4 test micropi.. nobody wins or lose. Trime kaseh pada burn yg meleraikan pergaduhan itu.sorry jat.sorry sgt.. masing2 blajo sesuatu dr pristiwa tue.pasal umah sewe, lhgikla byk.. pasal bil, tgungjawap, n mnyempit mase tdo..sure ade yg ko kcik ati.. mintak maaf bebyk

Jork

Kiter knal mase MHS.. ko dak bmcs pertama aku knal.kiter isap okok sesamer kt dewan seri negeri..isap dunhill tue beb..hurm..Ayat spontan bersmer mimik muker ko mmg slumber..pedih gk kekdang kne sinis.gadis2 ym ko, aku xamik 1 pong..tue ko kne pcayer sbb aku tau batas gurau.tp, still buat ko kcik ati.. pasal bola, mmg bykla hal kiter..sori erk 0-0.stay slumber k…

Jay

Duk srumah kt bachang, jln kaki p tesco, maen funfair. Pe ntah namer mnatang alah pusing2 tue.. duk sblah ko rasenyer.. men paw2 okok, dgr lgu blink 182 kt bachang smbil study sesamer.. haisshh byk tol mender nk cter smpi xtau nk start dr maner.papehal pong, sorry maner2 yg trase hati ke aper ker..pasni, dh tentu ssh nk jper. Ko nun kt atas tue, nk tgu aku nek sane, ntah biler.. ade gathering ke ape nnt, dtgla erk.

Jabar

Nie sekor lhgik.moment kiter pling aku xleh lper, balik klang nek moto time senje2. time tue, ko pki scoter lhgik. Aku sket lhgik nk kne langor bas dr blkng.. ngeri2. pastu bantai plak ngan jari2 rim aku patah.. tayo gelong nyer.. pheeewww.. umah ko bukan jauh maner pong dr kmpung aku. Sesng leh lepak samer lhgik. Umah nek aku pong ko pnh dtg. Papehal, mintak maaf memaner yg ter”overreacting” ke, terkasar bahasa ke ape ker.. ok.?

Bauk

Si pelik nie pong samer. Tp mmg kne la namer ko. bauk yg besh.hak2.. asal ader party je, ko ajak aku.. asal jper aku jerk ckp pasal party. Haiissshh.. dulu aku asek kater ko kemut asenment. Xmo kasik org copy..dh ujung2 nie, ko jd pmlas dh erk.. pape pong, sorry erk.. aku slalu kater ko nie pelik.. aneh sesngt. Pasni, ko jgn pelik2.. p sunway lagoon sesorng ke ape ker..paling x pong, ajakla aku.. n payung aku..hehe 0-0 k!

Meru

Dak ‘ampang’ nie, pasal bola mesti lpk samer.. men futsal pong sesamer. Ade mender yg aku bengang kat ko.. dhla kuat mniru mase test.. pastu score final.. jeles2..aku xleh luper mase MHS.. brebut2 nk nek bas.tau2 aku duk sblah ko.. ko tgh tgk babyrina.wap kt hp.. disitula bermuleneyr persahabatan kiter..ko ngat x..? hehe… smpi skng, aku xleh lper glagat ko yg ntah pape.. ckp bior terang erk meru.. crystal clear… ok.. mintak maaf klu2 ade trase hati ker, trase loser ke biler lawan fantasy football ngan aku ker ape ke.
Hehe.. 0-0

Ac, yah and Rosek

Biler sebut pasal ac, aku terbayg gg dier dulu. biler dgr pasal yah, tringat Ex coen.. haha.. biler tringat pasal rosek plak.. haisshh, lu pk la sndri… hehe.. aku rase kpala korang pling sempoi antara gals kt bmcs nie..awal sem dulu, slalu kacu ac.. “biler nk clash?”. Tula soklan aku stiap kali tersrmpak ngan ac.. masuk thun 3, kacu yah plak.. kutok2 sbg ex coen yg aku rase yah sndri malu bergelar Ex coen..hehe . sori erk coen.. doesn’t mean to hurt you, just wanna humiliate you.. =p rosek aku xbrani kacu… xtaula nper.. in the end, korang mmg best.. di kala aku kutok mngutok, skng aku mintak maaf lak.Haishhh.. sorry gals..~

yg xde dlm senarai, jgn mngade2 nk kecik ati.. korang still kawan aku.. frenz 4 Ever...

"You cannot say you've lost a friend. If a friendship is capable of ending, it is because it never existed." ~raje~

2 comments:

ahmad_bauk said...

thankz ingat gak ko kat aku heuheuh.. len kali kalo ader party2 yang best aku bagi tau ko lagik ek.. ko pon ader program best bagi tahu la yerk.. hueheuheuh

Rn@b^9 said...

kompem arrr~
xsempat nk salam2 or slam ko~
aku dh balik dulu~
buakk sem nnt lpk mlka la wey.. ade aiman. leh jejalan..