Wednesday, May 14, 2008

makan roti tuna diiringi air mate...

hmm...awal aku bgn arini...rutin hidup aku berubah sekelip mate...pagi2 lagi kene bgn hantar adik g skolah...psni nk g hospital jenguk ayah gue...sedih aku tak hilang lagi...huhuhu...

mlm td, rosek,cupin,jabar,jay,pok nik ngan raje dtg tgk aku naik bas...konon2 nk tgk aku nanges kow2...haha! aku tak nanges kan??? mampu bertahan jugak...tp sejurus melangkah masuk dlm bas, air mate aku menitik tanpe aku sedar...aceceh...hadeeeoooyaaaiiii...(version aku)pstu sempat lap2 air mate...sambung lambai2 balik...berlakon tak nanges...huhu..sedih ngt...tgk muke2 diorg pn sememek je...terutama muke rosek...kwn baek gue dr thn 1...die mmg dh masak ngan perangai aku...aku bukan bagus sgt...hanya rosek yg tahu...kan rusit?? hehe...pstu, lps bas gerak,aku tak nampak lagi kelibat diorg...oh tidaaakk...psni aku dh tak jumpe diorg lg...lambaian terakhir kah ini?? insyaAllah dop...pstu,aku terase lapar bangat..sbb mkn goreng pisang je ptg td...mkn la roti tuna rosek beli...pstu teringat balik kt diorg...nanges lagi...org sblh aku mesti ingat aku clash ngan pkwe...haha!! terlebih masin dh aku rase roti tu...hm.......pstu aku tertidur...pstu aku terbgn sbb dpt msg dr rosek kol 12 lbh..bgn2 je nanges lagi...hahaha!!!! betape sshnye nk pisoh ngan kwn2 aku ni...hmmm.......(sebak)

thnx kpd penaje roti tuna (rosek), penaja pengangkutan(cupin)& penaja coklet(poknik)& tukang lambai (jabar,jay n raje)....

ni kot kisah terakhir bersame kawan gue....aku akan ingat perasaan n semangat kengkawan ni sampai bile2...mane tau nnti kite berbesan ke...huehuehueh...

tulus ikhlas dr ac yg kini duk kt umah......wassalaaamm...

No comments: