Friday, May 9, 2008

The Best Wishes For All Bmcs!!!!

Assalamualaikum, dan selamat malam buat semua. Disini, dengan sukacitanye saya ingin mengucapkan tahniah dan selamat maju jaya kepade mika-mika yang telah habis pengajiannnye di universiti kite yang indah dan bepusat di merata tempat. Semoga sumer yang telah habis, ingin diucapkan, selamat mengembara dalam dunia yang bakal anda sumer hadapi x lame lg( x termasuk yang 'tanam anggur' dulu)... Kepade mika-mika yang still meneruskan perjuangan(ehem ehem...saya juga), marilah kita mengharungi masa ini dengan penih komitmen dan harapan dapat memperbaiki diri untuk masa hadapan....(terase seperti menikam diri sendiri dengan ayat yang baru aku tulis inih...) saya berharap kiter sume mengingati memori suke duke, pahit manis sumer rakan-rakan sesama bmcs inih... Semoga sumer dapat mengharungi liku-liku hidup yang seperti jalan ke genting highland inih, dgn penuh dedikasi dan optimistik nyer...All the best to all of u, Bmcsian, di mana jua anda berade...Sekian dari Pentas Kasawari, saya, Mohd Rohaizal mengundurkan diri. :Siaran Langsung Dari Jejantas Ayer Keroh...sambil memakan kepak ayam KFc yang sungguh pedas inih(hehehe) :) tipu jerk...

No comments: