Thursday, September 6, 2007

TeRiMa KaSeH en BArgaS...!!!!

5 sep..ptg..

Bgn2 jer dh pkul 3.."oh mlm ni test ek??,ktner..? masuk chapter ape??" tula kater2 pertama aku slpas mngucap syukur aku masih idup pas tido yang pnjg..hehe..
aku pon cergas p cri bhn cam kne pnangan syabu.curik ejat nyer nota,xsmpi 5 minit,
ediey berkate"dota sepam ..!!" aku pon bergegas ke pc nk men dota..adela 40 minit..
abes game, mandi siap2 trus p umah hamzah (bayan 2)..ngan arapan dpt fokus study.. (pnah ke aku fokus??)

Dlm kol 530-630

Alhamdulillah siap toyol aku seblah muker surat tuk cover solan 'spot'..material properties, tensile graph,sand casting, lengkapla mrujuk kt toyol tu.. aku pon bertrimakasih kt hamzah..
dia kate spot tu farah bg..dan mereka2 yang TERlalu pndi pon study bab tu dgn arapan dpt score...

Dpn BK...

Masing2 tersengeh sipu2 beradu toyol sndri plg mantap...aku tgk toyol aku y sblah muke surat tu.." bapak smpah toyol ko raja"....aku terdgr suare kurang ajo dr depan aku... cet..
kmudian aku mlihat rosek n AC struggle hafal toyol.. xToyol la namernyer klu sibuk nk hafal2..
tetiber ghab bersuare lagak hero idaman gadis2...(tom cruise) suh kwn2 yang memekak diam~~hak2..


Exam...

Sesuatu yang lucu apabila meru sesorng je brada celah2 tmpt org nk lalu...dgn muke xphm n bt bodoh je smpila bargas mengurnyer..ko mmg cmtu ke meru??Bukak soalan jer, hampeh!!!
1 soaln teori yg len calculation...mmg !#@@!%#^%#!!!! pada mase yang same, tergelak ddlam ati untuk mreka yang buat toyol...nothing!! spot cm sial!! sumer slah fara!!..maka, bermula la rancak aksi tiru mniru dgn burn bertukar2 kertas jwpan ngan anep yang xstudy..jabar tnyer aku,aku tnyer Jay..Jay nk tnyer sper??~~, meru ngan xde prasaan sebeslah mlihat kertas jawapan amoi dblkng nyer yang xikhlas nk bg tiru..tetiber tenmpk kelibat fara,k sheeda, Q mmbuka NOTA yang dletak ats krusi extra.. setan tul!! xckup lagik tu, bukak toyol celah2 peha lagik..yeye n cupin pon amik ksempatan tuk mnyalin jwpn mreka.. Terima Kasih En bargas!!! jasamu dkenang sbb xkantoikan mreka YANG MNIRU XAGAK2..... damn~~

6 comments:

Rn@b^9 said...

mantapla je.!!!<< tiru loyot

fhilda said...
This comment has been removed by the author.
fhilda said...

eleh.. nk salahkan aku pulak sbb hints x masuk. sehari sblm test aku ngn Q g jmpa bagas. dia bgtau 1 per 1 apa yg masuk, apa yg x masuk. x sangka lh plak yg bagas ni jns yg suka tipu hints mcm certain2 lect tu..
1/2 nyawa ms jwb test. nsb baik semangat setiakawan, tolong menolong antara kwn2 sekeliling, akhirnya dpt gak siap soklan2 tersebut......

diana cd said...

owh...bagas2...mujur hensem dan baik...tak jadi nk marah....hahak!

Rn@b^9 said...

hak2...
srius bagas kacak pd mta ko..????
org baik xtipu hint..
damn bagas!!!

jay VII ™ said...

eleh ac...mn 1 mu nk nih..hari tu ckp mu nk ke rivai...tau la 2 2 tu poket tebal...cis!!!