Thursday, September 6, 2007

Minx ampun ghab...wakakaka

Exam bagas..wahhhhh..harap2 batal..uish..mana bley..toyol 4 keping kertas A4 ni..dpan blakang pnoh tu..ahh selitkan skali dgn kertas jawapan..padan muka cik bargas..hahahah..sape suro bwk kertas jawapan sndri...wakakaka..tiba masa..pak bargas pun memberikan kertas soalan..ooo shit nigga..yeah..i mean it..yeah..mnjrit aku dlm ati..hampeh..nasib calculation ada toyol nyer..aku menggelakkan diri smbil merasa bangga..uiks..ghab dduk sebelah aku ker...sian dia..muka da seposen..pasal xstudy satu haram jadah pon..tgn dok hulur2 dgn mukanyer menyengeh kt aku...lalu aku memberinya jawapan utk soalan 3-4....aku plak dah glabah..woi yeyeh..bak atang no2..dgn perasaan was2..yeyeh beberapa kali gagl memberi kertas nyer ekoran bagas main kenyit2 mata dgn dia..muahahah..huh..celaka hawau..xble jd ni.lalu terigt kn dinda dirumah yg dok menonggeng tgk cite hantu cina.....yanggggggg..tolong cari definitions thermoset ngan thermoplastic dlm tenet..now..do it..i said do it nigga..mncarut aku dlm bhs owang putih..smntara itu..aku mmnuju ke tndas mncari hero ku utk soalan 1 b smbil ekor mata pak bagas mengekori gerak langkah ku..ku buka pintu tndas lalu trbatuk hampir 16 kali ekoran asap yg kuau dari mulut loyot dan jabau yg dok btenggek atas sinki smbil mbincangkan jawapan...wahahah..yes...yes..akhirnya..ku jumpa penyelamatku..ku pulang ke kelas dgn wjah yg meyakinkan...diiringi msg jawapn 1 a drpd dinda tersyg..muahaha..dgn pantas aku menyalin dan menyiapkan soalan2 itu tnpa sebarang kraguan yg munasarawak.uiks..munasabah..hhahahaha..sungguh gembira hati ini kurasakan..lalu dgn besnya aku pon hanta jawapan kt pak bargas..seketika jawapan di tgn bargas..aku trprasan wajah murung seseorg yg mmndang ku pnuh hiba..ohh tidak..ghab..aku tlupa kt ko dowh..im sowi bro..muahahahaha...ku mlangkah kluar dr bilik pekses dgn ati yg besalah kerana tidak dapat mmbntu ghab yg terkapai2 kelemasan..selang seminit kulihat kelibat sorg budak debab bjalan kua dr blik peksaa mnuruti langkah ku..ku toleh dan ku trdgr suaranya teresak2 smbil nyanyi lagu kumpulan spring "smapai hati..kau pergi tnpa peduli kn ku lagi"...laaaaaaa..dak ghab rupanya..wakakakaka..lalu ku dilempang 16 kali dgn klajuan spindle speed menggunakan drilling sbg cutting tool oleh ghab..sekian..terima kasih

No comments: