Thursday, September 6, 2007

aku merasa kebodohan yang amat sgtt....

en bagas......time kasih di atas soalan yang amat menyenangkan hati....
buat rakanku sekalian...aku ingin berkongsi kesedihan ku di sebabkan oleh kesilapan sendiri dan pertolongan daripada rakan2 yang menghalau aku ke depan...huhuhu...mase tgk soalan aku ingtkan blh tgk rakan2 bmct yang bersebelan..tp....setelah hampir satu setengah jam aku terteleng2 ke kiri kanan,depan,xde org lak...huhuhu dan belakang..hampir ssatu soalan pn aku xdapat nk ambik tiru...sebab bile aku tgk aku nampak ape yang di tulis...tpi...bile tgk muke bagas yang sdg tgk aku aku jd lupe blk...dan seterusnye alkisah sampailah aku kuar dgn perasaan yang hampir membuatkan aku nk tido je bile blk....dan itulah yang aku lakukan sehingga menyedarkan diri untuk mase ini...time kasih sume rakan2 yang menyokong karier aku sebagai org yang hampeh tol....huhuhu...sekian...good nite.

No comments: