Wednesday, September 12, 2007

'faisal adeR.??'

arghh... bru je abis progres meeting ndt..so far so good...thanx to wong sbb buat sumer tuk ktorng..
erm..niat dhati nk blk umah kasawari..kunci plak..dhla sekor pon xder duplicate..biasernyer edie ade kt umah..tp ntah dier p maner!!!!dhla ssh nk kontek mnatang sekor nie..cube pegi umah hamzah, bg salam dh berkali2..upenyer xde sper gk..mprempat lak kt umah bauk smbil gne pc dier..hak2..

pk2 blk, ni sumer gara2 pencuri yang mmg cooL tp buduh!!cilakak punyer keling..al kisah bermula begini... di suatu pg area 9-11 la kt umah kasawari..dtg sekor keling nie kt sliding door umah aku..
'faisal ader..??' kater nyer smbil tgk2 keadaan umah aku yang cam 'heaven'..yang mlayan nyer plak si anep krempeng..tanpa syak pape, anep pon kater xder...slh umah kut..keling tu pon blah gtu jer..ngatkan abes kt c2 je, eehh upenyer dia leh pegi bayan lak..gne taktik yang samer..umah bauk n umah hamzah...yang lagi best, bauk leh layan keling palat tue..'faisal maner..??kos aper..??'
ala..yang excident dpn nie aritu.. jawap ringkas si keling tu.

start c2la asal aku p umah sesape pon berkunci..knela ketuk cm nk roboh umah org..mintak maap ek kt ahli umah berkenaan..hak2..pk2 blk, mayb PS2 yob pon kne rembat ngan keling tu..
dlm mggu nie jer, aku rse 3x dtg umah aku...asik tnyer faisal je..jgnla jd buduh, dhla nek moto same MBD 9121 (ex5 cam awie),pastu crik faisal(name smer),klu dia carik aiman,maybe lagikla...gughau2 je man..hehe. apesal la aku xpnh smbut dia..nk gk aku jemput dia masuk umah mkn2,knal2,deal jd mmbr partner mrompak ke..hak2..
aku ngat, keling nie gkla yang masuk umah bauk curik harta aku time cuti LI..babik!!!
abes sumer harta tepi kpala aku ilang..wallet,rokok SKL,liter criket n hp..padahal leh je amik laptop bauk ke,wallet burn yang ade rm600.Xpasal2 kne crik blk num korng,kawan yg len n skandal2..hak2..Grrrrr rse nk ketuk je kpala keling(dr blkng) tu ngan specimen PSM aku..

Dcni, aku cdngkan,sesape yang mlayan keling nie,jemputla dia msuk umah jap...ckp kt dia faisal ade dlm bilik..dat time,kejutla mmbr umah@YM rakan2 yang nk join rumble skali..dia pon dtg sekor je..xtaula plak klu ader backup tgu tmpat len..

7 comments:

jay VII ™ said...

pembetulan...dia kata faizal ekk..bkn FAISAL...

Radit said...

harap2 die dtg umah ko jay.hakhak.pastu ko belasah je alang2 die dah carik ko tu.huhu.

azlan said...

hahaha.... memang malang la kalau jay yang tolong sambut.... rasanya ada gak dalam 2-3 bulan dalam hospital...

Rn@b^9 said...

aku rse tul la keling tu cr ko J...hak2..

diana cd said...

jay...tak sangke mu plan sume ni bersame keling tu....hahah!!! bahaya2...

Ghab Van Hal said...

hari nie aku pose eh..x pecah lagi...tiada lagi rangka ayam didalam MAR..huahuahaha..

jay VII ™ said...

hawau la keling ni...buat busuk nama aku je...aku dah marah nih....aku dh marah nih...