Monday, September 10, 2007

SelaMat beRpOse sUme....

aaaaahh.... lame dah x bukak blog ni...hehehe..ni sume sebab pc aku meragam minta ditukar baru dikala duit cukup2 nk bli maggie 5 bungkus + free 1...tau tau dah panjang giler dah sampai nk tgk gambo anak buah aku kene scroll 45 kali......rase terharu lak haahahaa..

blog nih aku rase ibarat satu rumah kosong untuk budak² bmcs bermain² gurau senda, lepas tension, marah, nangis, ketawa, dan macam2 lagi emosi ade kat blog nih...tu la conclusion yg leh aku buat semenjak ade nye blog nih...(walaupon conclusion lab measurement x siap² lagi...LOL)

seda x sedar minggu ni pose..so aku amik kesempatan kat sini untuk mengucapkan SELAMAT BERPUASA kepada sume.. yg mane ade ponteng taun lepas cepat2 ganti.....tringat lak kesah aiman pose taun lepas.... apsal aiman lg?? asal aku cite je msti ade aiman...hmmmm...tapi kali ni kesah benar...huhuhuu.mase pertengahan ramadhan taun lepas aiman aka linggam diserangi penyakit gastrk... disebabkan aritu ade presentation die memaksa dirinya untuk datang dan dengan riaknya mengatakan dirinya 'pelajar cemerghlang' (x leh cakap R)...aku dah x ingat ar subjek ape...tapi yg aku ingat aku x present same ngan group aku dan aku rase damn giler + bersalah +segan+.....+...+.. ngan deorang sepatutnye tugas aku kene present. deorang yg aku maksud kan ialah Ros, kak ita dan lain² (x ingat gak..) im really x 78.542 kali sorry bak kate cupin "i mean it!!!"....x tau ar deorang ingat lg ke x...cite die camni..disebabkan kekurangan transport utk ke kelas aku menumpang aiman naik moto lagenda yg kini hanye tinggak sejarah (kene curik kat klia lps tuko tayar baru+baru basuh moto) sebelom present ade lecture lain dlu dr kol 8 sampai 10 (present kol 10) tiba tiba...abes je klas tu aiman dtg kat aku macam 'walking zombie' ngan wajah yg pucat kebiru-hitaman.....
"burnn.... anto aku balik.... nk pengsan dah ni..." katanya menagih simpati.

aku pon dengan rase penuh tanggungjawab anto lah budak seko ni balik lepas pesan kat ros yang jap lagi aku datang balik....

dalam perjalanan balik plak....
"uwek....uwek.."aiman menahan nak muntah "ko ni apasal man pregnent ke??!!"kataku cuba buat lawak atas moto...huhuhu
"ko klu nk muntah jangan muntah atas ak......." sebelum sempat abiskan ayat "uuuuuuwwekkkkk!!!!!!!"kluar isi perut aiman sambil menghala ke tepi diatas moto dengan kelajuan 100 km/h...

"arghhhhh!!!" jeritku sambil cuba berhentikan moto di tepi jalan....

"j*&%8 ber*&@# M$#@" kata aiman kurang jelas sebab cuba berkata kata semasa muntah nya sedang keluar. tapi aku paham maksudnya.. translate: "jangan berenti moto nanti jejeh kat baju!!!" cam tu la kot..aku pon terus memecut laju 110 km/h aku dapat melihat kejadian pelik tapi benar tu dari side mirror "eeeeeuuuh....!!!" aku plak rase cam nak muntah... ade plak awek naik kancil kat sebelah terus potong laju selepas melihat kejadian yg mengerikan tu...sambil hi beam kasi isyarat 'JANGAN KENE KETE AKU.....SELEKEH!!!!'mungkin itu la yang die kate kot...
dalam mase tgh sebok2 tu plak ros kasi msg yang berbunyi: burn...mane ko ..kite kump 1st present!!!datang cepat!!!..lebih kurang cam 2 ar binyi die...

"arghhhh!!! what the F**K!! damn it!!" marah ku dalam hati...

sekali lagi aku dapat msg dari ros setibanya aku kat umah garuda. "kitorang tgh present.. masuk cepat!!!"(lagi skali aiman muntah kat parit depan umah...)

aku terus meninggalkan aiman yang macam 'R.O. water machine' kat umah lalu memecut ke cubik dengan mengambil selekoh ala² velintino rossi....
sampai2 je aku kat kelas group ke 3 tengah present...aaaahhhh!!! aku mengeluh panjang...

aku dapat lihat muke bengang bdk2 group aku...rase cam ade aura super saiya kat deorang... klu deorang ade 'kame hame ha' mesti aku dah kene fire dah....aku nk jelaskan hal sebenanye pon rase dah malas dah...nanti deorang kate aku banyak alasan plak..hmmm....so aku diam je ar sambil pasrah terima ape jua kutukan @ makian @ tendangan @...@... ape2 je ar.... itu lah kesah nye...huhuhuhu...1 again SORRY!!!tobat ipung!!

lg 1 aku nk citer pasal merdeka taun ni.. anep dah bape kali srh aku post kan peristiwa2 menarik akt sane..sekali lagi aku nk salah kan pc aku nih..sorry anep..apsal ko x post sniri huhuhu...tapi ape yang aku bleh cakap...MEMANG BEST KONVOI KAT P.D.!!!!! cam2 hal tjadi tapi dapat gak pegi huhuhu...so aku pon malas nk cite pasal 2... klu nk tau srh anep post huuhu... nk gi klass NDT nih...by the way exam NDT mmg best!!! sayang zakiah!!!bwh nih ade sket gambo mase merdeka enjoy yoshhhhha!!!!!
p/s korang tau x klu korang denga kat probe ultrasonic test ade bunyi ikan lumbe² x caye tanye ac huuhuhu...
5...4....3....2....1.... MERDEKA!!!!!!!!

bbq mase tgh hujan kol 5 pagi...
jejaka tough bmcs... hahahaahaa cam haram!!

6 comments:

Rn@b^9 said...

aiman mmg punca!!!
bdway, mmg best pegi PD...
pic lucah anep maner..???
hak2...
layan2...10x ganda best dr p gadek.
tp air kt gadek 100x ganda panas dr air pntai..
hak2..

diana cd said...

btol la tu...ade suare ikan lumbe2...ade due ekor sumenye...telinga pok nik lg ultra+++ drpd ultrasonic tu...caya laaa...huhuhu....

Ghab Van Hal said...

huhu..pd rawkz...time kasih pade aku yang memakse burn supaya gi pd malam tuh..kol 9.30 mlm br nak bli brg...tp mmg care psl mende tuh jd gak walaupn cam2 mende jd..huhu..dan kepad acap yang kelparan mlm tuh..len kali jgn semangat sangat sampai x mkn...huhu

Radit said...

aku tiada di situ.so tiada ape2 yang patot korang banggakan~

Rn@b^9 said...

xder kaitan ngan idup ko pong yeye!! ko beria nk balik muar jiwang2 pas 'dumb' seorng ppuan..
tul x..???
hak2..
ko mmg kejam sbb xmo pegi pd n .........

Ghab Van Hal said...

........n menjadi losers(tolong sambung ayat raje..ape la raje...tulis x abis)...hahaha!!!