Saturday, September 8, 2007

a piece of my mind...

well...kite dah sampai ke minggu2 final sem nih....assignment tinggi menggunung...nak stadi exam lagi...nak wat presentation projek dan sebagainye...rase macam telur di hujung tanduk...betul ker pepatah nih...aku pon tak tau...tapi, pasal ape kiter berada kat sini???...nak memain ker???...nak belajar ke???...nak wat dunno ker???...itu adalah pilihan kiter...yang penting, kite bangun tiap2 hari, bersyukur kite berada kat muka bumi nih lagi....dapat teruskan perjalanan hidop nih...aku dapat teruskan perjalanan kerana korang sumer ader...so, i'm glad to be here, and if i can choose, i rather be with you guys from bmcs nih...boleh kire berape byk kali aku nak putus asa, tapi tgk korang sumer, aku pon perah segala lemak2 dalam tubuhku, berusaha sebab korang ader purpose yang berbagai untuk truskan perjalanan...hohoho...well, i love you guys and korang menceriakan idop aku yang bosan nih....well, best of luck on this rat race to graduation and selamat berpuasa yang akan tiba x lame lagi...BMCS saiko!!!....by the way...aku rase korang sume mesti fikir..."apsal ngan bob nih, nak dah giler ke ape"....well, aku tgh bosan sbenarnye and sajer nak melampiaskan diri kat blog nih...wahwahwahwahcupinwahwahwah....

No comments: