Friday, October 5, 2007

kekasih gelapku,,'''''

Nie kali ke2 aku post blog. so besenye ble aku post semestinye cte yang aku nak korg dengar gempak.kat cnie aku nak kongsi ckit pengalaman ngan korang... mesti korang x penah melalui pengalaman cam aku.... nie berlaku 2 ari lepas.... dimana dalam best2 aku ngh layan tdo.... tetibe aiman kejutkan aku dari tdo yang lena dalam pkul 1.45 ptg b4 klas rivai.... ngan muke selebetnye aku bertanye... nape aiman,,? Aiman jawab... pakcik sebelah umah panggil aku... so aku trus kuar jumpe ngan pakcik 2... terkejut gak aku..... tetibe pakcik n makcik sebelah pggl aku... pakcik 2 bertanye kat aku... wan ader klas ke ptg nie dalam kul 2.... Dengan spontannye aku menjawab x der... so dengan muke tersenyum dia bertnye kat aku lagi.... wan bleh x TOLONG JADI SAKSI ANAK PAKCIK KAWIN(SUZILIANA B A AZIZ). Tapi aku bukannye jadi saksi anak pompuan die,,, tapi jadi saksi kat bakal suami die..... Aku pn pelik apsal aku yang jadi magsa keadaan... aku pun berpk.... memang x pelik pun.... pasal... suzie 2 mgkn da truh harapan menggunung kat aku .... tapi aku rejek die... mungkin sebb 2 la kot die nak sakitkan ati aku.... hahhaha... x pun die nak skurg2nye tgk muke aku b4 die kawin... hehehe.... x pon aku rase AKU nie bagi die memang special. ditambah lak ngan ayat2 aku yang power(diakui)..sampaikan raje pn dengki kat aku... Aiman n edi lagilahh.... woish.. klu korg tgk badan suzie 2 memang x tau nak cakap ape la.. memg superb beb gua cakap lu. memg x tahan.. Sampaikan aku, edi,raje n ijat pn skodeng die time die sidai baju..siap amek video lagi 2 tap bukan aku la,,(raja). nampak la ape yang ktorang x sepatutnye nampak.. muke pn bleh blah gak la...huahua.... dan banyak lagi kemungkinan.... dalam aku berpk2.... aku pn hairan apsal tergese2 minah nie nak kawin.... aku nie memg susah nak pk -tive kat orang len..... tp nak tak nak aku terpaksa pk gak....... mungkin si suzie nie da TERLANJUR.... mungkinkah... hahhaha.... aku pk cam2 pasal time aku p masjid mase nak jadi saksi 2 aku nampak 10 orang jer yang ader kat c2.... termasuklahn jurunikah n imam masjid gangsa.... hahah.... PELIKKAN...... memeg pelik pun.... wakil laki2 x der sorag pn.... wakil belah pompuan ader 6 orang termasuk ngan parent die..... hehehe..... kire aku la yg paling dekat ngan pengantin laki 2.... yyeyyeye...... memg x masuk akal lgsg aku yang diorang baru kenal dalam 3 bulan dah bleh ajak ajadi saksi.... klu kenal x pe........ hahaha..... memg x disangka aku dapat pegalaman cam bangang nie... tp x pe..... orang nak dirikan masjid,, so kite prlu lah support walau ape pn alsannye. asalkan kawin nagn care yang betul... heehe... ini bermakna kurangla sorang skandal aku....ops bukan aku... tapi die yang aggap aku sbg skandalnye.... dengan kate laen KEKASIH GELAPNYE....... aku x cakap tp sume orang cakap..... hahhaha.... CHOW....

6 comments:

Mr. Burn said...

ape ko pk bukan2...dieorang dah lame plan cume kite x tau je....wakil pihak lelaki kete rosak kat highway...hehe
(ni version +tive)

Rn@b^9 said...

Biler mase aku SkodEng??hak2..
Babik jork, xleh simpan rahsia..
siyesly mmg HOT dowh..!!
bdway, aku jeles ngan Ke'power'an ko ke?
cet...
simpanla pngalaman tu lekloq.. esok2 leh cter kt cucu ko..
leh tipu cucu ko kater ramai ppuan buat ko scandal..
hak2

Afzan Ranai said...

weh, jadi saksi senang2 jer.. len kali xtau bckground org kne jg2 tau. byk jer kes skrg.... better watch out ler nxt time. hehehe.. (but aku tak kate diaorg jahat tau...jgn salah phm)

diana cd said...

aku musykil...nape pak cik tu nk so zhafran tu gak? aiman tak leh ke? ngee~

Ghab Van Hal said...

aiman x leh jd wakil psl die ade keje nak kene siapkan(cpt anto man!!!!)..lg 1,zhafran ade nak mintak pinjam pen aku mase nak karang cite nih(time klas puan miri ari jumaat..)hahaha...

old-skool™ said...

aku mne pnah skodeng2 nih.mmg xlojik aku jeles ngn "kepoweran" ayat ko.sbb semue tau kenyataannye ayat aku lg best...(certain org je yg tau.btol tk bauk???)aku nk tgk gk video tu.biase r org pro kne check video dak2 amatur rakam.bleh kasi nasihat sket.wakakakaka...anyway,aku xleh jd saksi sbb aku nih layak jd tok kadi jer tu psl pakcik tu panggil zafran