Tuesday, October 2, 2007

hoi hoi

hehee sorry blog hambar...
aku ade idea yang sure di tolak..
tapi tlg ar terime...hahaha

korang tau x face swap???
aku ingat nak tangkap gambo sume dak2 bmcs pastu kite swapkan..
version yg paling best aku rase gobbler....kite susun gambo buat cam player bola(yg macam loyot penah post) BMCS da' GOBBLER hahaha...kat bawah nih ade contoh gambo tapi bukan gobbler..gobbler sopan sikit dari gambo nih.....so sape ade lemah semangat, kencing malam, x nak mimpi ngeri jangan tengok gamba kat bawah nih....sample utk gobbler x de kat aku..:(
nnt klu ade aku post kan...
sume orang kene jgn risau..sporting ar sket!!!

p/s model kat bawah nih dgn sukerela setuju utk aku postkan gambo die untuk dapat publisiti murahan....hahhahaha


senyuman penoh makne....huhu

2 comments:

Mr. Burn said...

amacam ade bran!!! bagi komen sket..

Rn@b^9 said...

burn siotla...aku suke rela ker..??
ko kater nk cth..xkater nk post kt blog... pastu kater publisiti murahan..
grr...
nway, ok gk kut cdngan ko..
hehe...
ader bran x..??