Tuesday, April 1, 2008

Masih Sibuk



Dah seminggu berlalu selepas anta psm demm!!..hehe...tak sempat nak update langsung blog bmcs nih...walaupun aku punya mcm2 nak tulis dan citer...arini aku cube juga leraikan rindu nak menulis...hehe...rindu la kononnye...copy paste and edit jer...haihss...aku masih sibuk dan penat...sibuk wat ape...mcm2 benda aku kene buat dan siapkan...dinner class, psm yg tak siap2 lg, lab solid yg nak diantar, silibus subjek ta abis...mcm semua ta abis ag...haihss...[dem!!!] sakit dan mcm2 lagi...Oleh kerana terlalu sibuk dan penat, smlm aku balik class tertido tak sedar diri sampai kul2. :( kepala cam da tak betul tune dia... :p


^^


Esok dah tibe hari utk class solid ag...Kengkawan class sibuk ngan tugas2 masing2... aku malas nak terlibat ngan org ramai...hehe konon2... aku masih lagi sibuk… sibuk dan sibuk… juga sibuk merawat luka yg terpendam huhu…bole ke kite rindu pd org yg kite tak kenal??


^^

perasaan aku nie bercampur baur...nape ntah...


editted by mr cool


No comments: