Thursday, February 28, 2008

Grantzz Our New ADMINISTRATORs

oleh sebab aku terime banyak kutukan / cemuhan dari pelbagai pihak sebagai blogger yang "bagus" dan blog bmcs pon cam macam nk mati je aku pon melantik lg due org admin yg sangat berkaliber dan berpengalaman dlm bidang penulisan..... and dat person is........

apek-----> aku sure ramai dah kenal ngan apek nyer post kat blog and especially kat YM... "send all in group" memang jadi hobi apek sejak azali..(ustad YM)and im sure i pick ryte person cos..x sampai seminit apek jadi admin, bmcs8work dah pon berwajah baru...cayalah apek!!!

afzan-----> memang dah "otai" in this biz... aku rase ade laa 20-30 blog die dah buat..(hahaha...xb) books & pen is her best fren..(memandai je aku nih...)aaah.. 1 more thing take heed to " org bperangai cipan"....afzan mmg dah lame berdendam ngan korang...hahaha

hopefully dengan bertambahnye admin kat blog nih bmcs8work jadi lg menarik...so klu ade sesape rase cam ade idea bernas utk blog leh ar pm kat kitorang..

hmmm...to admin..i think our first mission is to invite the rest Bmcs'ians before graduate...

Yoo0oo00ooshhhH!!!

1 comment:

Unknown said...

hehehe..thanks to burn kerana memberi kepercayaan..so kita bekerja bersama-sama..team work..hopefuly..chayuk2 bmcs...